Hrvatska kuhinja u EU kampanji za održivo ribarstvo “Taste the Ocean”

U kampanji pod nazivom Taste The Ocean, odnosno Okusi ocean, koju Europska komisija provodi drugu sezonu za redom, ove godine uključena je i hrvatska kuhinja. Kampanja promovira održivo ribarstvo i akvakulturu te pruža podršku ribarima i zaposlenima u akvakulturi koje je zatvaranje restorana egzistencijalno ugrozilo tijekom pandemije Covid-19.

Devet uglednih europskih kuhara izradili su posebne riblje recepte u kojima koriste ribu i morske plodove iz održivih izvora te podržavaju ovu hvale vrijednu inicijativu putem društvenih mreža prigodnim hashtagom #TasteTheOcean. Među njima je i poznati hrvatski kuhar David Skoko, koji je putem svog ukusnog recepta predstavio hrvatski Jadran u svjetlu održivog ribarstva i akvakulture.

Inicijativa Okusi ocean ima za cilj potaknuti potrošače da konzumiraju proizvode ribarstva i akvakulture iz održivih izvora na temelju sezonske i lokalne potrošnje te je usklađena s europskim zelenim planom i strategijom „Od polja do stola“.

OSTALE NOVOSTI...

Objavljen novi letak FAMENET-a

FAMENET (Fisheries and Aquaculture Monitoring, Evaluation and Local Support Network) objavio je novi letak pod nazivom Lokalni razvoj pod vodstvom zajednice i plavo gospodarstvo (Community-led Local Development and the Blue Economy). Isti se može preuzeti sa službene stranice Ureda za publikacije Europske unije. Na istoj stranici nalazi se i letak preveden na hrvatski

Objavljen Pravilnik o izmjenama i dopuni pravilnika o uvjetima, kriterijima, načinu odabira, financiranja i provedbe lokalnih razvojnih strategija u ribarstvu

Pravilnikom se mijenja i dopunjuje Pravilnik o uvjetima, kriterijima, načinu odabira, financiranja i provedbe lokalnih razvojnih strategija u ribarstvu (“Narodne novine”, broj 27/19, 77/20, 74/22) koji se provodi u okviru Operativnog programa za pomorstvo i ribarstvo Republike Hrvatske za programsko razdoblje 2013.-2020. Izmjene se odnose na odredbe kojima će se

Hrvatska kuhinja u EU kampanji za održivo ribarstvo “Taste the Ocean”

U kampanji pod nazivom Taste The Ocean, odnosno Okusi ocean, koju Europska komisija provodi drugu sezonu za redom, ove godine uključena je i hrvatska kuhinja. Kampanja promovira održivo ribarstvo i akvakulturu te pruža podršku ribarima i zaposlenima u akvakulturi koje je zatvaranje restorana egzistencijalno ugrozilo tijekom pandemije Covid-19. Devet uglednih europskih

Objavljen novi letak FAMENET-a

FAMENET (Fisheries and Aquaculture Monitoring, Evaluation and Local Support Network) objavio je novi letak pod nazivom Lokalni razvoj pod vodstvom zajednice i plavo gospodarstvo (Community-led Local Development and the Blue Economy). Isti se može preuzeti sa službene stranice Ureda za publikacije Europske unije. Na istoj stranici nalazi se i letak preveden na hrvatski jezik.

Objavljen Pravilnik o izmjenama i dopuni pravilnika o uvjetima, kriterijima, načinu odabira, financiranja i provedbe lokalnih razvojnih strategija u ribarstvu

Pravilnikom se mijenja i dopunjuje Pravilnik o uvjetima, kriterijima, načinu odabira, financiranja i provedbe lokalnih razvojnih strategija u ribarstvu (“Narodne novine”, broj 27/19, 77/20, 74/22) koji se provodi u okviru Operativnog programa za pomorstvo i ribarstvo Republike Hrvatske za programsko razdoblje 2013.-2020. Izmjene se odnose na odredbe kojima će se omogućiti lakše usklađivanje i prilagodbu

Objavljen letak FAMENET-a “Pokretanje Lokalnog razvoja pod vodstvom zajednice (CLLD-a) nakon 2020.”

Obavještavamo vas kako je na službenim stranicama Ureda za publikacije Europske unije objavljen letak pod nazivom “Pokretanje lokalnog razvoja pod vodstvom zajednice (CLLD-a) nakon 2020.”. Letak predstavlja vrlo koncizno objašnjenje koraka, koje je potrebno učiniti u novim područjima i u postojećim FLAG-ovima, UT i mrežama, a kako bi se pokrenuo CLLD u programskog razdoblju 2021.-2027. Osim toga,

Hrvatska kuhinja u EU kampanji za održivo ribarstvo “Taste the Ocean”

U kampanji pod nazivom Taste The Ocean, odnosno Okusi ocean, koju Europska komisija provodi drugu sezonu za redom, ove godine uključena je i hrvatska kuhinja. Kampanja promovira održivo ribarstvo i akvakulturu te pruža podršku ribarima i zaposlenima u akvakulturi koje je zatvaranje restorana egzistencijalno ugrozilo tijekom pandemije Covid-19. Devet uglednih europskih kuhara izradili su posebne riblje recepte