Hrvatska kuhinja u EU kampanji za održivo ribarstvo “Taste the Ocean”
U kampanji pod nazivom Taste The Ocean, odnosno Okusi ocean, koju Europska komisija provodi drugu sezonu za redom, ove godine uključena je i hrvatska kuhinja. Kampanja promovira održivo ribarstvo i akvakulturu te pruža podršku ribarima i zaposlenima u akvakulturi koje je zatvaranje restorana egzistencijalno ugrozilo tijekom pandemije Covid-19.
Devet uglednih europskih kuhara izradili su posebne riblje recepte u kojima koriste ribu i morske plodove iz održivih izvora te podržavaju ovu hvale vrijednu inicijativu putem društvenih mreža prigodnim hashtagom #TasteTheOcean. Među njima je i poznati hrvatski kuhar David Skoko, koji je putem svog ukusnog recepta predstavio hrvatski Jadran u svjetlu održivog ribarstva i akvakulture.
Inicijativa Okusi ocean ima za cilj potaknuti potrošače da konzumiraju proizvode ribarstva i akvakulture iz održivih izvora na temelju sezonske i lokalne potrošnje te je usklađena s europskim zelenim planom i strategijom „Od polja do stola“.