O FLAG-ovima

Lokalne razvojne strategije u ribarstvu provode lokalna partnerstva gospodarskog, civilnog i javnog sektora – lokalne akcijske skupine u ribarstvu, tzv. FLAG-ovi, a u okviru Programa ih je službeno priznato ukupno 23.

FLAG-ovi su po pravnom obliku udruge, a svaki od FLAG-ova predstavlja jedno ribarstveno područje koje je funkcionalno koherentno u zemljopisnom, gospodarskom i društvenom smislu, a može biti obalno, otočno i kopneno.

Objavljen novi letak FAMENET-a

FAMENET (Fisheries and Aquaculture Monitoring, Evaluation and Local Support Network) objavio je novi letak pod nazivom Lokalni razvoj pod vodstvom zajednice i plavo gospodarstvo (Community-led Local Development and the Blue Economy). Isti se može preuzeti sa službene stranice Ureda za publikacije Europske unije. Na istoj stranici nalazi se i letak preveden na hrvatski jezik.

Objavljen Pravilnik o izmjenama i dopuni pravilnika o uvjetima, kriterijima, načinu odabira, financiranja i provedbe lokalnih razvojnih strategija u ribarstvu

Pravilnikom se mijenja i dopunjuje Pravilnik o uvjetima, kriterijima, načinu odabira, financiranja i provedbe lokalnih razvojnih strategija u ribarstvu (“Narodne novine”, broj 27/19, 77/20, 74/22) koji se provodi u okviru Operativnog programa za pomorstvo i ribarstvo Republike Hrvatske za programsko razdoblje 2013.-2020. Izmjene se odnose na odredbe kojima će se omogućiti lakše usklađivanje i prilagodbu

Objavljen letak FAMENET-a “Pokretanje Lokalnog razvoja pod vodstvom zajednice (CLLD-a) nakon 2020.”

Obavještavamo vas kako je na službenim stranicama Ureda za publikacije Europske unije objavljen letak pod nazivom “Pokretanje lokalnog razvoja pod vodstvom zajednice (CLLD-a) nakon 2020.”. Letak predstavlja vrlo koncizno objašnjenje koraka, koje je potrebno učiniti u novim područjima i u postojećim FLAG-ovima, UT i mrežama, a kako bi se pokrenuo CLLD u programskog razdoblju 2021.-2027. Osim toga,

Hrvatska kuhinja u EU kampanji za održivo ribarstvo “Taste the Ocean”

U kampanji pod nazivom Taste The Ocean, odnosno Okusi ocean, koju Europska komisija provodi drugu sezonu za redom, ove godine uključena je i hrvatska kuhinja. Kampanja promovira održivo ribarstvo i akvakulturu te pruža podršku ribarima i zaposlenima u akvakulturi koje je zatvaranje restorana egzistencijalno ugrozilo tijekom pandemije Covid-19. Devet uglednih europskih kuhara izradili su posebne riblje recepte

Objavljen novi letak FAMENET-a

FAMENET (Fisheries and Aquaculture Monitoring, Evaluation and Local Support Network) objavio je novi letak pod nazivom Lokalni razvoj pod vodstvom zajednice i plavo gospodarstvo (Community-led Local Development and the Blue Economy). Isti se može preuzeti sa službene stranice Ureda za publikacije Europske unije. Na istoj stranici nalazi se i letak preveden na hrvatski jezik.

Objavljen Pravilnik o izmjenama i dopuni pravilnika o uvjetima, kriterijima, načinu odabira, financiranja i provedbe lokalnih razvojnih strategija u ribarstvu

Pravilnikom se mijenja i dopunjuje Pravilnik o uvjetima, kriterijima, načinu odabira, financiranja i provedbe lokalnih razvojnih strategija u ribarstvu (“Narodne novine”, broj 27/19, 77/20, 74/22) koji se provodi u okviru Operativnog programa za pomorstvo i ribarstvo Republike Hrvatske za programsko razdoblje 2013.-2020. Izmjene se odnose na odredbe kojima će se omogućiti lakše usklađivanje i prilagodbu

Objavljen letak FAMENET-a “Pokretanje Lokalnog razvoja pod vodstvom zajednice (CLLD-a) nakon 2020.”

Obavještavamo vas kako je na službenim stranicama Ureda za publikacije Europske unije objavljen letak pod nazivom “Pokretanje lokalnog razvoja pod vodstvom zajednice (CLLD-a) nakon 2020.”. Letak predstavlja vrlo koncizno objašnjenje koraka, koje je potrebno učiniti u novim područjima i u postojećim FLAG-ovima, UT i mrežama, a kako bi se pokrenuo CLLD u programskog razdoblju 2021.-2027. Osim toga,

Hrvatska kuhinja u EU kampanji za održivo ribarstvo “Taste the Ocean”

U kampanji pod nazivom Taste The Ocean, odnosno Okusi ocean, koju Europska komisija provodi drugu sezonu za redom, ove godine uključena je i hrvatska kuhinja. Kampanja promovira održivo ribarstvo i akvakulturu te pruža podršku ribarima i zaposlenima u akvakulturi koje je zatvaranje restorana egzistencijalno ugrozilo tijekom pandemije Covid-19. Devet uglednih europskih kuhara izradili su posebne riblje recepte